شهرزاد جون، چرا وب را حذف نمودی؟؟؟
الان کجا پیدات کنم؟
عاطی جون، ردیفی عمو؟ امسال خونه را چه کردی؟
نجار باشی، خدا رحمتت نموده الان؟ خوبی؟؟
+ نوشته شده در شنبه چهارم تیر ۱۴۰۱ ساعت 10:44 توسط آرش
|
شهرزاد جون، چرا وب را حذف نمودی؟؟؟
الان کجا پیدات کنم؟
عاطی جون، ردیفی عمو؟ امسال خونه را چه کردی؟
نجار باشی، خدا رحمتت نموده الان؟ خوبی؟؟