شهرزاد جون، چرا وب را حذف نمودی؟؟؟

الان کجا پیدات کنم؟

عاطی جون، ردیفی عمو؟ امسال خونه  را چه کردی؟

نجار باشی، خدا رحمتت نموده الان؟ خوبی؟؟