تدریس
قبلا لینکدین که می رفتم، واسه بقیه درخواست دوستی می دادم. اولش به عمد که تعداد ارتباطها را ببرم بالای پونصد تا. شنیده بودم شانس کار گرفتن را بالا می بره.
بعد که اومدم اینجا ولش کردم دیگه. با حدود نهصد تا ارتباط با آدمهایی که اصلا نه دیده ام نه می شناسم نه حتی هم رشته ایم با هم. همینجوری الله بختکی. البته بیشترشون تو رشته خودم.
الان، چند باری هست که وقتی سر می زنم یک عده ای دیگه درخواست دوستی داده اند به من!
منم مثل نروژی های نامرد اول می رم پروفایل طرف را می بینم و اگه هم رشته ای هست تایید می کنم!
فقققققققققط !
الان یکی از اسپانیا کانکت شده! همین بیخ! می خواد ، در واقع نوشته که
We are interested in having you as an instructor.
یعنی چی؟
من معلم بشم؟
+ نوشته شده در پنجشنبه دوم خرداد ۱۳۹۸ ساعت 1:46 توسط آرش
|