مدیونید اگه فکر کنید تو یکساعت و نیم گذشته، درس خونده ام.

با وییرا گپ زدیم یکم، لینکدین

فیس بوم یکم انگشت ملت کردیم

یکم تو دیکشنری دنبال کلمات وییرا گشتیم

چایی خوردیم

سیب زمینی آب پز

یکم لغت کارما را سرچ کردیم، دنبال چرخه کارما، سر از بوداییسم در کردیم، ولی دنبال ریاضی بودیم، یکجا انگاری اشتباه پیچیده باشیم

خلاصه

الان بریم فیلامنتو و کنستانتا و الخ بخونیم

زیتون هم ار درخت چیدم! تلخه لامصب!! از باب دوا دارم میخورم!