چرا یادم نمی مونه اسم این یکی هم خونه ای؟

یک تکه گوشت را گذاشته کف ماهیتابه نچسب، بدون روغن

جالب بود

پرسیدم روغن لازم نداره؟ گفت نه!

می شه ؟

شد البته. گوشته داشت خودشو جمع می کرد فقط!

گوشت قرمز . مثل کباب کردن ماست لابد.

من عدسی دارم. یک پیاز کوچیک را نگینی کردم با کره تفت دادم، عدس یک لیوان، آب دو سه تا لیوان، هویج نیم عدد، نمک! زردچوقه هم که اولش زده بودم. الان دیدم یک دیگه عدسی دارم!! حالا این شازده بره می رم آب و دونشو تنظیم می کنم. قراره داروغه هم امشب بیاد کرایه ها رو جمع کنه. نهصد یورو! یک خونه چهارخوابه. اندازه یک مهندس هم بیشتره درآمد یک خونه.

گوشت و مغزه نداره عدسی ام. دقت کردم استخون خوک می فروشند، اما استخون گاو و گوسفند نه. آخرشم وادار می شم خوک بخورم! خدایی دیدید چه قشنگ درسته کبابش کرده بودند ؟!