فقط من تو این خونه نون می خورم !! بقیه هرگز، نون نخریده اند تو این مدت!!
چی به چیه؟ کی به کجاست دقیقا ؟!
بلد نیستم این جمله را کامل کنم:
qual ...... o teu numero de telefone
فعل tobe باید بیاد ولی چی می گه اصلا؟ چندم شخص است؟
دیشب یکم از vera کمک گرفتم. خانوم دکتر!
سی و خرده ای سالشه و تنها زیست می کنه و سفر دوست داره و نمی دونم چه بلایی سر عشقش اومده است! قبلا خوشگل بوده. تپلی و نرم. الان منتهی شبیه مادربزرگمه. چین چین شده تمام پهلوهاش از شدّت گوشت و کلا تراش خاصی دیگه نداره. بالا تا پایین یک عرض.
یک شهر دیگه است. فکر کنم سه ساعت فاصله است و دوست اینترنتی باقی خواهیم ماند، ان شا الله.
کلا، به لحاظ زیبایی چیز دندون گیری اینجا نمی تونید پیدا کنید از مردم بومی. اگه هم زیبا باشند که هستند، حداکثر تا دوران نوجوانی است. بعدش به شدّت، می ترقّند!
قدر نژاد خودتونو بدونید! و اینقدر با عمل و اپیل و پلاستیک و لیزر و کوفت و زهرمار، خودتون انگولک نکنید.