شیطنت که نکردید انشاالله؟
آلت که نکردید خودتونو؟
معین میخونه :
باید که ببازم
با درد بسازم
آهنگ دلسوخته اش را گوش کنید، حکایت ماهاست! باخت با شوق!!
+ نوشته شده در شنبه بیست و پنجم آبان ۱۳۹۸ ساعت 16:5 توسط آرش
|
شیطنت که نکردید انشاالله؟
آلت که نکردید خودتونو؟
معین میخونه :
باید که ببازم
با درد بسازم
آهنگ دلسوخته اش را گوش کنید، حکایت ماهاست! باخت با شوق!!