شیطنت که نکردید انشاالله؟

آلت که نکردید خودتونو؟

معین میخونه :

باید که ببازم

با درد بسازم

آهنگ دلسوخته اش را گوش کنید، حکایت ماهاست!  باخت با شوق!!