ابی:
من هنوزم خوااااب می بینم،
که دوره دورة وفاست! 

از ترس کرونا دیگه تن فروشی هم راکد شده است!

هرچه ناخلفی کردیم افاقه نکرد! 
آخرش به زور و ضربتی،
 بردنمون بهشت لعنتی ها!

این دوره دورة "حیا" ست...
تن فروشی هم دیگه نمی شه نمود...
اجبار در حیا !