دورة حیا!
ابی:
من هنوزم خوااااب می بینم،
که دوره دورة وفاست!
از ترس کرونا دیگه تن فروشی هم راکد شده است!
هرچه ناخلفی کردیم افاقه نکرد!
آخرش به زور و ضربتی،
بردنمون بهشت لعنتی ها!
این دوره دورة "حیا" ست...
تن فروشی هم دیگه نمی شه نمود...
اجبار در حیا !
+ نوشته شده در شنبه دهم اسفند ۱۳۹۸ ساعت 19:2 توسط آرش
|