ما و اونها
چه کنیم ای وی؟
کم کم نداهایی میاد که استرالیا، یا چین، واکسن ساخته اند.
ما هم سازنده ویدیوی بارش بادمجان را سه سوته دستگیر کردیم!
بماند که اسیدپاش اصفهان را فقط قربانیان به یاد دارند دیگه و نه دادستان...
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و هشتم اسفند ۱۳۹۸ ساعت 14:24 توسط آرش
|