اینجا داره می ره سمت اینکه اگه کسی را تو خیابون دیدیم جریمه می کنیم!!

تو ایران هم یکی از مسوولین، فکر کنم وزیر، همچین گه خوری ای کرد، اما نشد انگار. 

مسخره اش کرده بودند که خب آره حق دارید جریمه نقدی کنید، بدید به ماهان که کارش کم شده و بدید به علما که در دکونشون تخته شد و کسی نمی ره پول بریزه توشون!

واقعا بی اعتمادی به حسن و بچه ها پدر همه را در کرده است. نه فقط به حسن، به حسن و عروسک گردانها...

الان یحتمل منتظرند تعطیلات نوروز و تحویل سال پیش بیاد و ملت بطور سنّتی کمتر تو بازار و خیابون باشند.