یک کلیپ گذاشتم استوری اینستاگرام، 32 نفر نگاهش کردند. یک دختره بامزه است که شیرازی و آبادانی و ساروی و اصفهانی حرف می زنه و به دلم نشست.

بین آدمهایی که واکنش دادند، سعید پسر همسایه مون هم بود.

سعید پسر فهیمه در واقع. اینها دو تا پسر بودند با یک مادر، که بدلیل خوش هیکلی مادر، همه نرینه های ساختمان برافراشته بودند! بعدها اجاره دادند و رفتند.

امروز، مونده بودم که حال مامانشم بپرسم،

یا نپرسم!

به نظرتون چه کردم؟!

 

--:))-----------

فرموده اند که :

صد در صد پرسیدی ننت چطوره
پرروتر از ازن حرفهایی

 

خب این نیشخندت واسه چیه؟