امروز، بعد از یک سال و اندی، 

خیار خریدم!

خیار هلندی! یک چیزی است به اندازه چیز تقریبا، ختنه نشده! مفصل کردنش تو کاندوم و فکر کنم باید یواش یواش از سرش خورد تا تمام بشه!

گمونم هفت هشت هزار تومنی افتاد. باید ببینم بعدا. دونه ای بود.