امروز، بعد از یک سال و اندی،
خیار خریدم!
خیار هلندی! یک چیزی است به اندازه چیز تقریبا، ختنه نشده! مفصل کردنش تو کاندوم و فکر کنم باید یواش یواش از سرش خورد تا تمام بشه!
گمونم هفت هشت هزار تومنی افتاد. باید ببینم بعدا. دونه ای بود.
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت 2:4 توسط آرش
|