بی پناه
آدم یک گاهی چشمشو باز می کنه،
اطرافش،
بعد می بینه چقدر تنهاست!!!
برهوووووووووووووت!
هیچکس که دلت گرم باشه به بودنش نیست!
یا به کل نیست
یا اگه کسی هست تو مود تو نیست،
یا هم فاز با تو نیست...
می گه یک زن و شوهر دهه شصتی را دار زدند، چون بیست و چهار هزار و هفتصد تا سکه طلا داشته اند، باضافه یک عالمه طلای دیگه. در حد صد کیلو...
دهه شصت؟!
چطور؟
از کجا؟!
بیست تا نه ها. بیست و چهار هزار!
تو خونه اش!!
الان اینها را دار زدند، سکه هاشو کی برداشت؟!
میگفت خانومه تو هرمی بوده پولدار شده. خب؟ الان خسارت هرمی ها را می دن باهاش؟ حقوق قضات؟ سوبسید فیلترشکنها و یا مهمات؟
چی مشن اینها این وسط؟
اونها که اسمشون تطهیر شد چی؟ باقی شبکه پس کجان؟ من دیده بودم همکارهام یک ماشین می خواستند بنویسند چه بدبختی ای داشتند! نمی شد! راه نمی داد! سیستم باز نمی شد، وقتی میشد پر بود همه جا...
بیست و چهار هزاااااااااار و اندی سکه طلا ؟
بعد کمک هزینه هر خانوار یک هفتم یک سکه طلا ؟! قسطی؟ با بهره؟
چه خبره کجا ؟!
ما چه گهی می خوریم این وسطها ؟!
دلم یک جای گرم فقط می خواد !
چقدر بی پشتوانه ایم ما!
چقدر تنها!
یک دوستی داشتیم، در سن 24 سالگی، از ترس تنهایی، هر هفته با یکی می خوابید!
نمی فهمیدمش!
غاااااااااااار کرد خودشو، و ما را هم بلاک!
چه فشاری روش بوده طفلک،
دختری از دهات...
بی پول
بی پشتوانه تر از ماها حتی !
فکر کن تو خوابگاه باشی دونه دونه هم اتاقی هات یا نامزد دارند یا زید درست حسابی دارند زارت و زارت می رن می دن با دست پر از هدیه بر می گردند عین خر می خوابند بعد شاهدی که دو سه من آرایش می کنند باز می رن می دن باز با یک عالمه هدیه ... می خوابند
تو فقط نگاه !
بعد اون حرومزاده تو فیس بوک اومده از "دله دزدی جنسی" پسرها پست می ذاره کثافت کارشناس!
قاطی کرده ام...
یک کلام!
قاطی ام، پاک...
یک جای گرم فقط دلم می خواد...
دور باشید شمام. از دم! تمام!!