مارکوز کیک پخت، برام یک قاچ بزرگ آورد.

واقعا دوست ندارم. خوب می پزه ها. ولی این ترکیباتی که اینها می زنند یک حالی اند. عکسشو تلگرام گذاشتم. محتویاتش هم چیز بدی نبود، ولی خب.

اون یکی داره بازی کامپیوتری میکنه باز. سر و صداش بالاست

اون پرتغالیه هم که مرده انگار...