ستر
ستر عورت، یا همون شورت برا خودم خریدم،
یک یورو.
به میمنت و دلخوشی،
سایز ایکس لارج.
شورتها، یا کهنه شده بودند یا من لاغر شده بودم، نمیموند به پام !!
ماسک،
ستر صورت هم خریدم، پنج تاش دو یورو.
+ نوشته شده در دوشنبه سی ام تیر ۱۳۹۹ ساعت 21:27 توسط آرش
|