ستر عورت، یا همون شورت برا خودم خریدم،

یک یورو.

به میمنت و دلخوشی،

سایز ایکس لارج.

شورتها، یا کهنه شده بودند یا من لاغر شده بودم، نمیموند به پام !!

ماسک،

ستر صورت هم خریدم، پنج تاش دو یورو.