نیمرو
ظهر، میخوام نیمرو بخورم.
نه از سر هوس و علاقه و الخ ها. نه.
از بدددددددبختی :))
از بی چیزی!
ناهار ندارم.
دوازده تا تخم مرغ متوسط را میخرم 1.3 یورو. با این حساب سه تا تخم مرغ اگه بخورم با احتساب نون و رب و پیاز و روغنش، حدود 15 هزار تومن در میاد.
علی برکت الله! گردن دزد کلفت تر.
میگفت از نشانه های دزدی حکومتی تلاش یواش در جهت تغییر بار معانی لغات هم هست. مثلا نمیگن دزدی، میگن اختلاس!
یا تو بحث شکنجه، نمیکن شکنجه اش کنیم، میگن نرمش کنیم!
و اینجوریه که قلم قاضی فاسد کند میشه و کشیده جوانک اطلاعاتی به صورت کسی که جای برادرشه، جای پدرشه، محکمتر...
+ نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم مرداد ۱۳۹۹ ساعت 15:11 توسط آرش
|