کفش چرم مشکی پا کردم، بعد از مدتها.
پاهام داره جیغ میکشه!
نمیدونم الان اذیته،
یا تو کفش قبلی اذیت بوده الان راحت شده...
شکرانه پا داشتن، باید برم یک کفش خوب بخرم.
ولی،
نمیخرم!
چهاذجفت کفش دارم درحال حاضر! نیم بوت زمستونی، ضد آب، بندی تابستونی، ورزشی و چرم رسمی. پنج جفت! چه خبره خب؟؟!
دلم یک خونه میخواد اینجا. یکی ازین سقف نارنجی ها، با دیوارهای سفید شومینه سنگی. با یک عالمه گل!
هذف خیلی دوری است. خیلی دور!
آرزوست...
+ نوشته شده در جمعه هفدهم مرداد ۱۳۹۹ ساعت 13:43 توسط آرش
|