اگر تو انتخابات آمریکا حق رای داشتید، میدادید به کی؟
من بی شک، ترامپ را برمیگزیدم!
به دو دلیل.
اولا، به لحلظ عمل کردن به وعده هاش، فرسنگ ها از خاک برسرهای ما جلوتر است.
فرسنگها!
دوما، یک کار نکرده داره هنوز که اگر خدای نکرده انتخابات را واگذار کنه، باز معلوم نیست این استخون لای زخم چی به سرمون میاره.
ترامپ، برخلاف اون ابامای جاکش که کمک نفس داد، پاشو جایی گذاشته که فقط یکی دوماه دیگه، اگه دوام بیاره، تاریخ را عوض تر میکنه.
شما به کی رای میدید؟!
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و ششم شهریور ۱۳۹۹ ساعت 20:11 توسط آرش
|