عکس
عکس پروفایل شما چطوری است؟
خودتونید فقط،
یا چیزهای دیگه هست و شما؟
ازون دسته ادمهایی هستید که وقتی یک منظره زیبا میبینید، عین دسته هونگ میرید می ایستید وسط منظره و میرینید به عکس،
یا عکس را، تمثال شما معنی میده؟
ژست میگیرید،
یا معمولی هستید؟
کمبود دارید،
یا اعتماد به نفس؟
نمیشد ته شب گازتون نگیرم و بخوابم.
شب بخیر.
+ نوشته شده در جمعه بیست و هشتم شهریور ۱۳۹۹ ساعت 3:24 توسط آرش
|