عکس پروفایل شما چطوری است؟

خودتونید فقط، 

یا چیزهای دیگه هست و شما؟

ازون دسته ادمهایی هستید که وقتی یک منظره زیبا می‌بینید،  عین دسته هونگ میرید می ایستید وسط منظره و میرینید به عکس، 

یا عکس را، تمثال شما معنی میده؟

ژست میگیرید، 

یا معمولی هستید؟

کمبود دارید،

یا اعتماد به نفس؟

 

 

نمیشد ته شب گازتون نگیرم و بخوابم.

شب بخیر.