دیدید زنهای باردار کفش نمیتونند پا کنند؟
بند کفشهاشون همه بااااااز، انگار بند بیخ گلوشونه،
منم با کفشم همین مشکل را دارم! روزی ده بار شلش میکنم!
الان واقعا لق اند،
اما من حس میکنم پامو داره فشار میده کفشم.
به مارکهای معتبر، شماره پای من 43 یا 9 هست.
این کفش، دوخت پرتغال است، مارک seaside،
شما ه 41 این اندازه من شده است!
اشتباه گفتم. مارک confort
+ نوشته شده در جمعه بیست و هشتم شهریور ۱۳۹۹ ساعت 21:34 توسط آرش
|