مااااادر
فامیلمون، هی استوری میذاره در وصف مقام ماااااادر.
دختر خاله ام.
هربار، من دلم میریزه که خاله مرد؟
طفلک مریضه یک عالمه...
یکبار حتی دعواش کردم، به خرجش نرفت...
تازگی، فکر کردم عه، این اصلا منظورش مامانش نیست! خودشو داره تحویل میگیره هی!!!
چندسال پیش زاییییید آخه.
نککککبت.
ریقوووو!
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و هشتم آبان ۱۳۹۹ ساعت 21:9 توسط آرش
|