جلق،

خصوووووصی ترین حرکتی است که هرررر ضرری داشته باشه، اگه داشته باشه، فققققط به خود شخص میخوره، منتهی،

یکجایی اونقدر مسخ میشن ادمها که در حد یک جلق هم بر خوذشون اختیار ندارند و از ترسشون، نمیزنند!!

تبلیغ جلق نیست. تعجب از میزان وادادگی بشر است و بی اراده بودنش و هیچ کاره بودنش! 

و غافل بودنش ازینکه این حکم گناه، فلسفه اش چیه! جز این که میگن بیا کفاره اش را به ما بده تا مباح بشه؟

مالیات بر جلق!

کفاره که بدی اثار زیانبار جلق حذف میشه؟ چطوریه مکانیسمش؟!

لعنت به این عبودیت بی چون و چرا! 

به این خریت در واقع. سر در پیش داشتن و نپرسیدن و بارکشیدن و کره خر پس انداختن...