هرچه زمان میگذره بیشتر قانع میشم که ریاضیات، اشرف همه علوم بوده و هست.

از یک جای عجیب، سر در آورده ام به مباحث کِرل و دیورژانس!

خدایا من کی اینها را خوندم؟

چرا عمیییییییق نخوندم؟؟

چقدر فرصتها که از دستم در رفته است.

حسرت میخورم به اینکه نتونم ریاضیات را یاد بگیرم،

پیش از آنکه بمیرم!