ریاضیات
هرچه زمان میگذره بیشتر قانع میشم که ریاضیات، اشرف همه علوم بوده و هست.
از یک جای عجیب، سر در آورده ام به مباحث کِرل و دیورژانس!
خدایا من کی اینها را خوندم؟
چرا عمیییییییق نخوندم؟؟
چقدر فرصتها که از دستم در رفته است.
حسرت میخورم به اینکه نتونم ریاضیات را یاد بگیرم،
پیش از آنکه بمیرم!
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و چهارم فروردین ۱۴۰۰ ساعت 19:16 توسط آرش
|