شنیدم مرکل دوره اش تمام شده و کناره گرفته گویا.

فکر میکردم وقتی برای فوتبال، بازیکن و مربی خارجی میگیریم و نتیجه میده، ای کاش تو عالم مملکت داری هم رسم بود، مستشار میگرفتیم برا مملکت.

نصف یکی از اختلاسها را هم دستمزد میدادم، می ارزید برای هر دو طرف...

بجا این کور و کچلهایی که تو چنته داریم، 

کاش یک دوره، مرکل را استخدام میکردیم!!!