رفقا، من درسمو رها نکرده ام ها.

دارم میرم از یک محل دیگه، ادامه بدم. همین.

جمع هزینه طیاره و تستها و...  هم میشه اندازه اجاره بهایی که اینجا داشتم میدادم. یکم بیشتر.

اوکی؟

ولی کلا خوبه. جابجایی، باعث میشه آدم از خودش حساب بکشه...

سرشو بلند کنه و مسیری که طی کرده را نگاه کنه و برای پیش رو، تصمیم بهتری بگیره.