رفقا، من درسمو رها نکرده ام ها.
دارم میرم از یک محل دیگه، ادامه بدم. همین.
جمع هزینه طیاره و تستها و... هم میشه اندازه اجاره بهایی که اینجا داشتم میدادم. یکم بیشتر.
اوکی؟
ولی کلا خوبه. جابجایی، باعث میشه آدم از خودش حساب بکشه...
سرشو بلند کنه و مسیری که طی کرده را نگاه کنه و برای پیش رو، تصمیم بهتری بگیره.
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت 18:49 توسط آرش
|