یک مدتی است، کلیپ های سرنا امینی را تو یوتیوب نگاه میکنم.

با هیچ امکانات،

صرفا خودش و شوهرش و شاید رفقا

گاهی کارهایی ارایه میکنه به مراتب از دورهمی مهران مدیری و قیمت و رضا صادقی موجز تر، بجا تر و قشنگ تر.

بودجه اونها کجا، این طفلک کجا!

آدم باید منصف باشه یکم.

کج اگه میشینه، ولی راست بگه.