Escape

یعنی پله.

الان یادم اومد برای یکی از استانها، برنامه اسکادا نوشت یکی رفقا.

محتوی این بود که اگه سد شکست، کی به کی خبر میده و سلسله مراتب چطوری باشه که مردم فرار کنند از جلوی سیل.

بدبخت مردم.

فرض کن قرار بود آژیر پخش بشه. 

خب، چه آژیری؟! 

مردم از کجا بفهمند