Escape
یعنی پله.
الان یادم اومد برای یکی از استانها، برنامه اسکادا نوشت یکی رفقا.
محتوی این بود که اگه سد شکست، کی به کی خبر میده و سلسله مراتب چطوری باشه که مردم فرار کنند از جلوی سیل.
بدبخت مردم.
فرض کن قرار بود آژیر پخش بشه.
خب، چه آژیری؟!
مردم از کجا بفهمند
+ نوشته شده در پنجشنبه سی ام اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت 21:16 توسط آرش
|