نظرتون چیه که موهامو رنگ کنم؟

حنا هست، قهوه نیز هم.

اما وسمه و نمی دونم رناس و پوست گردو و از این حرکات نیست خلاصه ها.

فقط می ترسم موقرمز بشم!! نه که خیلی از موهام سفید است، قرمزی حنا خعلی می تونه مایه مسخره بشه!

نه؟

سونیا تا ده روز دیگه مرخصی است و همچنان منتظر باید بشم ببینم برنامه زندگانی ام چی می شه

همین