خاک بر سر...
میگه که، برادران طالب، ادعای تصاحب ایران و پاکستان و تاجیکستان را فرموده اند.
ضمنا حضرت آقا را از مقام ولی امری مسلمین جهان، که یک عمر کل بود و نبود مملکت را برای تصاحب این عنوان خرج خودش کرد، به زیر کشیده اند!
ایرانی های عزیز را هم حرامزاده نامیده و خونشون را مباح اعلام فرموده اند!
اینها همه عیب نداره از نظر من. قابل درک و تحمل است منتهی، چیزی که بر من خیلی گرون خواهد اومد اینه که اونهایی که اینها تربیت کرده اند که اگه کسی چپ نگاه حضرت آقاشون کنه می درند طرف را، الان در مقابل افغانی جماعت جا خالی بدن و عنقریب زمانی که سربازان محمود افغان با پای برهنه و موتور هوندا و البته سلاح های آمریکایی با آموزشهای ناب ایرانی (!) آشکارا به ایران حمله کنند، سوراخ موش بخرند و فرار کنند!
خداوند کسی را به عاقبت نابخیری گرفتار نکند...
همچنان در مقام مشاهده گر، لال می مانیم تا شاهدی باشیم بر تاریخی سیاه...
و عبرتی برای روزگار