عدس
اون مغز عدسها چی می شه پس؟ کجا می ره؟
شروع کردم به نوشتن افاضاتم واسه استااااااااااد!
می گه از خودت بنویس ها! گفتم باشه حالا بابات که در اومد تو اصلاحش، از متن و محتوی تا املا و انشا، بعد دیگه سفارش نمی کنی تولید خودم باشه
خخخخخخ
این هر کاری که استادش باهاش کرده را داره رو من پیاده می کنه. دقیقا قدم به قدم. بعد بعضی هاشو نمی تونه. مثلا وقت ملاقات هفتگی که تعیین کرد را نتونست تداوم بده. حالا امیدوارم که فرانسه، استاد کاری به ماتحت دانشجو نداشته باشه. در واقع از بالا هرکار می خواد بکنه!
دیروز گفت من فرانسه که بودم...
من پقّی خنده ام گرفت! اخه چند شب بود که تو قهوه تلخ این دختره از فرانس برگشته بود و هرچی می شد هی می گفت فرانس فرانس! زشت شد ولی خب، من چه کنم! خیلی به هم افتاد!
درباره سریال مذکور هم بگم که واقعا مدیری یک وقتهایی اجحاف کرده به خریدار محترم دی وی دی اش! اصلا هیچی نداره بعضی قسمتها! آبدوغ است کاملا! بیچاره مردمان !
یک عدس پلو مسخره ای بارگذاشته بودم دیشب، دارم بار می زنم که کم کم پاشم برم مدرسه. عدس پلو ماست می خواد بابا! ماست خوب! این چیه ماست و شکر آخه! اصلا خامه شکر! نمی خورمش با غذا! حیف غذاست!