ایول!
یارو از بلغارستان جواب ایمیل داد!
اینجوری تجارت می کنند!
نوشته فروشگاه ندارند اینجا ولی می تونه با 5 یورو هزینه حمل بفرسته برام، طی ده روز!
خوبه! عالیه.
اینکه هست ، عالی است. کار نداریم که حالا من می خرم، یا نه.
+ نوشته شده در شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت 23:35 توسط آرش
|